چمدان Pluggage دلسی لوازم سفر

ردیابی چمدان Pluggage دلسی آسان است!


دلسی این برند معروف چمدان فرانسوی که بیش از ۷۰ سال در صنعت کیف و چمدان سابقه دارد، با معرفی چمدان Pluggage تعریف مجددی از چمدان‌های هوشمند ارائه داده است.

اگر شما هم اهل سفر باشید، خصوصا سفرهای هوایی بین‌الملل، قطعا خودتان یا اطرافیانتان این تجربه را داشته‌اید که چمدانی گم شود. برای مثال کسی آن را به اشتباه بر دارد یا شرکت هواپیمایی در نقل و انتقال آن اشتباه کرده و آن را به مقصد دیگری ارسال کند. به هر دلیل که این اتفاق بیفتد صاحب چمدان با نگرانی و دردسرهایی رو‌به‌رو خواهد شد.

حال اگر چمدان شما این قابلیت را داشته باشد که بتوانید در لحظه ببینید و بررسی کنید که کجاست آیا نگرانی و دردسر شما کمتر نخواهد شد؟

 دلسی برای پاسخ دادن به نیازهای مسافران و بالا بردن امنیت و راحتی سفر آن‌ها، چمدان‌های هوشمند خود را معرفی کرده است. چمدان Pluggage دلسی به مسافران توانایی ردگیری چمدان‌ها، باز کردن زیپ‌ها و نمایش وزن دقیق چمدان را می‌دهد!

چمدان Pluggage دلسی

چمدان Pluggage دلسی اولین چمدان هوشمند است که توسط یک تولیدکننده چمدان طراحی و توسعه داده شده است. این مجموعه هوش مصنوعی کاملاً بر اساس بازخورد مسافران طراحی شده است. مسافران از سراسر جهان دعوت شدند تا در مورد ویژگی‌های برتری که می‌خواهند در چمدان‌های خود ببینند، رأی دهند، و نتایج این نظرسنجی برای طراحی چمدان Pluggage دلسی استفاده شد.

این طراحی نتیجه تخصص و نوآوری دلسی است که ویژگی‌های کاربردی را در یک جا برای یک چمدان جمع‌آوری کرده است. این مجموعه از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی برای ارتقاء تجربه مسافران استفاده می‌کند. 

در ادامه این ویژگی‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد:

ویژگی‌های چمدان Pluggage دلسی

اپلیکیشن اختصاصی

همه عاشق یک اپلیکیشن خوب هستند، چمدان Pluggage دلسی همراه با یک اپلیکیشن اختصاصی است که با iOS 9.0 (یا جدیدتر) و Android 4.3 (یا جدیدتر) سازگار است. اپلیکیشن چمدان Pluggage دلسی وزن‌ها و بازشدن‌های قفل امنیتی TSA را ثبت می‌کند، قفل‌های چمدان را باز می‌کند، سطح شارژ باتری را نشان می‌دهد، و می‌تواند تا پنج عدد چمدان را مدیریت کند تا تجربه مسافرت عالی‌ای داشته باشید!

ترازوی دیجیتال یکپارچه

این سیستم آسان در دستگیره جانبی قرار دارد و وزن دقیق چمدان را در لحظه ارائه می‌دهد. وزن‌های ثبت شده در اپلیکیشن برای استفاده‌های بعدی ذخیره می‌شوند. این ویژگی محدودیت‌های وزن را بر اساس نیازهای خاص هر خطوط هواپیمایی مسافر بررسی می‌کند و اگر موردی وجود داشته باشد مسافر را مطلع می‌کند. پس شما می‌توانید با اطمینان و بدون استرس سفری راحت را تجربه کنید.

چمدان Pluggage دلسی
چمدان Pluggage دلسی

باز کردن نوآورانه

با Pluggage دلسی، مسافران می‌توانند چمدان‌های خود را با اثر انگشت، اپلیکیشن یا ترکیب سه رقمی باز کنند. اپلیکیشن Pluggage دلسی رکوردهای بازشدن‌ قفل امنیتی TSA چمدان را ثبت می‌کند حتی اگر این باز شدن توسط مقامات کشورها باشد و توسط شما انجام نشده باشد.

ردگیری بین‌المللی با تکنولوژی GSM توسط LUGLOC

Pluggage دلسی با تکنولوژی GSM حرکت چمدان را از فرودگاه به فرودگاه دنبال می‌کند، بنابراین مسافران می‌توانند در گوشی هوشمند خود موقعیت دقیق چمدان خود را به صورت زمان واقعی تأیید کنند. پس اگر در نقل و انتقال چمدان شما خطایی وجود داشته باشد شما از آن مطلع خواهید شد.

شارژر باتری

Pluggage دلسی با یک پورت USB و جای مخصوص پاوربانک طراحی شده است تا به مسافران کمک کند. مسافران می‌توانند از یک پاوربانک برای اتصال دستگاه‌های خود استفاده کنند و طراحی به‌گونه‌ای است که شما بتوانید بدون بیرون آوردن پاوربانک از جیب، آن را شارژ کنید.

حالت هشدار با فناوری بلوتوث!

با استفاده از تکنولوژی بلوتوث، Pluggage دلسی هنگامی که چمدان در فاصله ۳ تا ۲۰ متری شما باشد، شما را مطلع می‌نماید. این قابلیت هم می‌تواند در هنگامی که کسی چمدانتان را به اشتباه دارد از شما دور می‌کند مفید واقع شود و هم زمانی که در انتظار دریافت چمدانتان در فرودگاه ایستاده‌اید.

چمدان Pluggage دلسی

سخن پایانی

دلسی همواره به کیفیت محصولات و ایجاد تجربه خوب سفر مشتریانش اندیشیده است و این موضوع را شما با امکاناتی که برای چمدان‌های هوشمند در نظر گرفته به خوبی می‌توانید مشاهده کنید.
برای آنکه یکی از انواع چمدان هوشمند دلسی را خریداری کنید کافی است تا با کارشناسان ما در فروشگاه آنلاین دلسی تماس بگیرید.