1. محصولات دلسی از زمانی که خریداری می شوند ، بر اساس شناسنامه داخل محصول دارای ضمانت 3 ساله ، 5 ساله و 10 ساله بین المللی می باشند. 
  2. خدمات پس از فروش فقط در صورت ارائه ضمانت نامه قابل ارائه می باشد.این ضمانت نامه در زمان خرید کالا توسط مسئول فروش مهر می گردد.
  3. ضمانت نامه های بدون مهر و تاریخ ثبت شده توسط مسئول فروش دلسی فاقد اعتبار می باشند.
  4. خدمات پس از فروش برای ایرادات محصول در زمان تولید که امکان استفاده معمول کالا را از مصرف کننده سلب می نماید قابل ارائه می باشند که منوط به تایید کارشناسان دلسی فرانسه می باشد.
  5. خسارات ناشی از حمل و نقل نادرست توسط مشتریان عزیز دلسی و شرکت های باربری و هواپیمایی بر عهده دلسی نمی باشد.
  6. دلسی تعهدی در مورد خسارات وارده به کالا که ناشی از موارد ذیل باشند را ندارد:
  7. افتادن از ارتفاع ، شوک الکتریکی و قرارگیری در معرض نوسانات برق، سوختگی ،قرارگیری در معرض رطوبت بالا ، قرارگیری در معرض حرارت بالا، سرقت ، استفاده نادرست از محصول، تعمیرات خودسرانه و غیر تخصصی کالا، فرسودگی طبیعی به علت استفاده کالا در مدت زمان زیاد ، آسیب آگاهانه مصرف کننده به کالا و خسارت هایی از این قبیل.
  8. با مراجعه به فروشگاه (سعدی شمالی ابتدای منوچهری پلاک 5 تلفن : 02166712279 ) از گارانتی و یا خدمات پس از فروش دلسی بهره مند شوید.
  9. در صورتی که به هر دلیلی چمدان شما از گارانتی خارج شده و یا فاقد اعتبار می باشد ، جای هیچگونه نگرانی نیست و جهت هماهنگی و استعلام طریقه تعمیر محصولات خود با شماره 02166712279 تماس حاصل فرمائید. اولویت دلسی رضایت مشتریان می باشد.