خرید کوله پشتی دلسی برای مدرسه راهنمای خرید

سال تحصیلی جدید کدام کوله پشتی دلسی را بخریم؟


در حال نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید هستیم و خریدهای سال تحصیلی جدید در لیست کارهای شماست. همه دانش‌آموزان در سنین مختلف نیاز دارند تا خود را برای شروع سال تحصیلی جدید آماده کننده و وسایلی را خریداری کنند. خرید کوله پشتی مدرسه هم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که این روزها به چشم می‌خورد. اگر دانش آموزی در خانه دارید و قصد دارید برای سال جدید تحصیلی یک کوله پشتی مناسب و کارآمد تهیه کنید، سعی کنید به‌هیچ عنوان هیجانی تصمیم نگیرید و از روی زرق و برق کیف‌ها انتخابی انجام ندهید.

بسیاری از کوله پشتی‌های روز بازار تنها طرح و نقش زیبایی دارند و از لحاظ کیفیت و دوام چنگی به دل نمی‌زنند. برای خرید کوله پشتی مدرسه باید ویژگی‌های مهم کوله‌پشتی استاندارد را بشناسید و برحسب بودجه، علاقه دانش‌آموز و فاکتورهای اساسی انتخاب، خرید کنید. در ادامه این نوشته از فروشگاه اینترنتی دلسی مهم‌ترین فاکتورهای خرید کوله پشتی مدرسه را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم. با مراجعه به بخش محصولات سایت می‌توانید بهترین محصولات کوله پشتی دلسی را مشاهده و خریداری کنید و از لیست خود خرید کوله پشتی مدرسه را خط بزنید.

اهمیت خرید کوله پشتی دلسی مناسب

پیش از اینکه به ویژگی‌های مهم کوله پشتی دلسی و نکات خرید کوله پشتی مدرسه بپردازیم، خوب است بدانیم که اصلاً خرید کوله‌پشتی استاندارد برای دانش‌آموزان چه اهمیتی دارد؟! متاسفانه بسیاری از والدین به کیفیت کوله‌ها توجهی ندارند و حق انتخاب هنگام خرید را تمام و کمال در اختیار فرزندشان قرار می‌دهند که او نیز در اغلب موارد احساسی و از روی ظاهر کیف‌ها تصمیم می‌گیرد.

کیف‌های غیر استاندارد و بی‌کیفیت نه تنها خیلی زود دچار پارگی و خرابی می‌شوند؛ بلکه با توزیع وزن نامناسب روی شانه و کمر کودکان و نوجوانان، انحنای ستون فقرات، گودی کمر، درد شانه و عدم تقارن شانه‌ها را موجب می‌شوند.

مهم‌ترین نکات برای خرید کوله پشتی دلسی مناسب مدرسه

خرید کوله پشتی دلسی برای مدرسه

اگر قصد خرید کوله پشتی دلسی را دارید و یا به‌طورکلی می‌خواهید کوله پشتی استانداردی را برای آغاز سال تحصیلی فرزند دلبندتان تهیه کنید به نکاتی که در ادامه آمده است توجه داشته باشید:

کیفیت کوله پشتی

کوله‌پشتی که برای آغاز سال تحصیلی فرزند خود انتخاب می‌کنید، در درجه اول باید جنسی باکیفیت و مقاوم داشته باشد. باکیفیت‌ترین کوله پشتی‌های بازار که دوام بسیار بالایی دارند، کوله‌پشتی‌های چرمی و برزنتی هستند که در میان آیتم‌های کوله پشتی دلسی نیز موجود می‌باشند. این کوله پشتی‌ها به بهترین نحو ممکن و بدون اینکه دچار آسیب یا تغییر شکلی شوند، وزن کتاب‌ها، دفترها، ظرف غذا، بطری آب و سایر وسایل را تحمل می‌کنند و همچنین دارای زیپ‌هایی با دوام و روان هستند.

همچنین از آنجایی که اغلب سال تحصیلی در فصول پر باران پاییز و زمستان سپری می‌شود، مهم است که جنس کیف‌ها ضد آب باشد و در مقابل نفوذ رطوبت به کتاب و دفترها سد محافظتی خوبی را ایجاد کند. علاوه بر جنس کیف مراقب باشید که بخش‌های مختلف آن جیب‌های گوناگون و درزها، دارای پارگی و زدگی نباشند.

محصولات کوله پشتی دلسی
محصولات کوله پشتی دلسی

ابعاد کوله پشتی

برای سهولت حمل کیف، داشتن ابعاد مناسب یکی دیگر از مهم‌ترین نکات انتخاب است. کوله‌پشتی مناسب مدرسه باید عرضی متناسب با شانه دانش‌آموز داشته باشد و طبیعتاً برای دانش‌آموزان دبستانی یک کوله‌پشتی عریض و پهن دبیرستانی مناسب نخواهد بود. ارتفاع کوله‌پشتی نیز برای حمل آسان و کارآمد وسایل مهم است و ارتفاع کوله پشتی باید از ۵ سانتی‌متر پایین‌تر از شانه فرد آغاز شده و تا پایین کمر یا کمی بالاتر از کمر ادامه یابد.

وزن کوله پشتی

از نکات مهم خرید کوله پشتی مدرسه که در انواع کوله پشتی دلسی نیز به خوبی رعایت شده، وزن استاندارد کیف است.  به‌طورکلی نباید وزن کوله‌پشتی پر از وسایل بیشتر از ۱۰ تا ۱۵ درصد وزن فرد شود. در صورت سنگین بودن کوله‌پشتی، آسیب‌هایی چون آرتروز شانه، انحنای ستون فقرات، دردهای عضلانی و بسیاری از مشکلات دیگر محتمل هستند.

پهنا و کیفیت بندهای کوله‌پشتی

یک کوله‌پشتی مناسب باید بندهایی پهن و اسفنجی داشته باشد تا کمترین فشاری را به شانه دانش‌آموزان وارد نکند.  کوله‌پشتی‌هایی که یک بند نازک (با عرض زیر ۶ سانتی‌متر) دارند، ممکن است خیلی زود دچار پارگی و آسیب شوند و همچنین به شانه و کتف و ستون فقرات کودک و نوجوان آسیب برسانند. همچنین بندهایی که ضخیم، سفت و بدون پد هستند باعث درد و خستگی بیشتر شانه می‌شوند و در دراز مدت مشکل‌ساز خواهند شد.

بندهایی قابل تنظیم کوله پشتی

قابلیت تنظیم طول بندها در کوله پشتی مدرسه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چراکه اگر چنین قابلیتی وجود نداشته باشد، نمی‌توان کوله را در بخش ایده‌آل کمر فیکس کرد و کوله‌پشتی سنگین با فاصله‌ای که از کمر فرد می‌‌گیرد، درد و آسیب زیادی را به‌دنبال دارد.

فضای کوله‌پشتی

هرچه تعداد جیب‌ها و فضاهای سازماندهی‌شده کیف بیشتر باشد، توزیع وزن و حمل آن آسان‌تر خواهد بود. وجود جیب‌های متعدد کوچک و بزرگ در بخش‌های مختلف کوله‌پشتی، حمل آن را سهولت می‌بخشد و پایداری وسایل هنگام حرکت کردن را افزایش می‌دهد. البته برای پایداری و تعادل بیشتر کوله در حین حمل، باید وسایل سنگین‌تر را در قسمت نزدیک به پشت کیف قرار دهید و سایر وسایل را در جیب‌های مختلف توزیع نمایید.

سلیقه در انتخاب کوله پشتی

توجه دقیق به معیارهای خرید کوله پشتی مدرسه نباید باعث این شود که سلیقه و علایق فرزندتان را نادیده بگیرید و در نهایت کیفی را تهیه کنید که دلخواه او نیست. در کنار معیارهای مهم خرید کیف باکیفیت، به کودک و نوجوانتان نیز حق انتخاب دهید تا کیفی را انتخاب کند که دوستش دارد؛ این‌گونه برای مراقبت و نگهداری صحیح از کیف دقت بیشتری به خرج می‌دهد و با اعتمادبه‌نفس بالاتری آن را حمل می‌کند.

محصولات کوله پشتی دلسی
محصولات کوله پشتی دلسی
محصولات کوله پشتی دلسی

سخن پایانی

در آخر بهترین و متنوع‌ترین محصولات کوله پشتی دلسی را می‌توانید در بخش محصولات سایت، بررسی و تهیه نمایید. قیمت کوله پشتی مدرسه دلسی شاید در نظر اول کمی بالاتر از محصولات متفرقه بازار باشد؛ اما در بلند مدت و با دوام بالایی که دارد، کاملا به‌صرفه است. البته توجه داشته باشید که کیفیت کوله‌پشتی و استاندارد بودن ابعاد و قابلیت‌های آن، تنها بخشی از کار است. برای افزایش ماندگاری و دوام کوله‌پشتی، مراقبت صحیح از کیف حرف اول را می‌زند و همچنین استفاده صحیح از کوله‌پشتی است که سلامت دانش‌آموز را تضمین می‌کند.