محصولات برند دلسی راهنمای خرید

از برند دلسی چه می‌دانید؟


نام کشور فرانسه همواره در صدر بهترین کشورهای تولید و صادرکننده کالای لوکس قرار داشته و یکی از بزرگ‌ترین برندهایی که موجب این جایگاه باشکوه شده، برند دلسی فرانسه است. برندی با بیش از ۷۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید کالای لوکس، انواع اکسسوری و چمدان که همواره بهترین محصولات را ارائه می‌کند.

 جالب است بدانید این برند که در سال ۱۹۴۶ توسط “بو شن” تاسیس شد، تاکنون توانسته بیش از ۵۰ اختراع در زمینه تولید کیف و چمدان را به ثبت برساند و از جمله اختراعات آن می‌توان به چمدان پلاگیج اشاره کرد. چمدانی که کاملا هوشمند و کاربردی است و با امکاناتی چون قفل بین‌المللی، امکان شارژ کردن موبایل و موقعیتیابی چمدان، سفری راحت و لذت‌بخش را برای کاربران فراهم می‌آورد.

برند دلسی در تولید انواع کیف، کوله‌پشتی، چمدان، کاور کت و شلوار و… در صدر بهترین برندهای معتبر دنیا قرار می‌گیرد و با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و متریال با کیفیت، محصولاتی بی‌نظیر را ارائه می‌کند. خرید چمدان دلسی امکان سفری خاطره‌انگیز، ایمن و بی‌دغدغه را فراهم می‌آورد که تا همیشه در ذهن کاربران باقی می‌ماند. امروزه برند دلسی، در بیش از ۱۱۰ کشور دنیا نمایندگی رسمی دارد و گارانتی بین‌المللی خود را در اختیار مشتریان ایرانی نیز قرار می‌دهد.

محصولات دلسی شامل چه مواردی است؟

بیش از ۷ دهه است که برند دلسی فرانسه توانسته در صدر بهترین تولیدکنندگان چمدان بماند. البته تنها چمدان‌های دلسی نیستند که با بالاترین کیفیت، مشتریان را در سفرهای کوتاه و بلند همراهی می‌کنند. محصولات دلسی که در بیش از ۱۱۰ کشور دنیا با نمایندگی رسمی و گارانتی بین‌المللی ارائه می‌شوند، شامل موارد زیر هستند:

  • چمدان‌های هوشمند
  • کوله‌پشتی
  • ساک
  • کیف دستی و کیف پاسپورتی
  • کیف بیزنسی و اداری
  • انواع اکسسوری
  • کاور محافظتی از کت و شلوار

محصولات دلسی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، بالاترین امنیت و کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و همین موجب شده که بیش از ۷۰ سال در بازار رقابتی تولید کیف، صدرنشین باشند. لازم به ذکر است که هر یک آیتم‌های این دسته‌بندی محصولات نیز شامل صدها مدل متنوع کیف و اکسسوری می‌شوند و حق انتخاب بالایی را در اختیار کاربران می‌گذارند.

چمدان برند دلسی

تجربه به‌یادماندنی سفر با خرید چمدان دلسی

زندگی یک تجربه تکرارنشدنی است که لحظات ارزشمند و محدودی را در خود جای داده و یکی از مهمترین کارهایی که ارزش صرف وقت را دارد سفر کردن است! همه می‌گویند در سفر کردن و لذت ماجراجویی، تاثیرگذارترین عامل وجود یک همسفر خوب است! اما به‌نظر ما، وجود یک چمدان خوب از همه‌چیز مهمتر خواهد بود! حتم داریم شما هم اگر گیر یک چمدان بدقلق و ناکارآمد افتاده باشید، در این موضوع با ما هم‌نظر هستید که اگر چمدان‌تان‌ خوب نباشد، باید کل سفر را با دغدغه و دردسر طی کنید!

خرید چمدان دلسی امکانی را فراهم آورده تا بتوانید با هزینه‌ای نه چندان زیاد، از امکانات عالی، و یک سفر بی‌دغدغه و آرام بهره‌مند شوید. چمدان‌های متنوع برند دلسی را می‌توانید در انواع جنس، طرح، ابعاد و مدل‌های گوناگون بررسی نموده و خریداری کنید و از طریق امکانات آن‌ها، ایمنی و سلامت بالایی را در سفر خود تجربه نمایید.

فراموش نکنید از آنجایی که بار شما در سفر سنگین است و در بیشتر اوقات باید آن به همراه خود جابجا کنید، انتخاب چمدان سلامتیتان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. به‌طوری‌که اگر چمدان نامناسبی انتخاب کنید، بسیار محتمل است که دچار کمردرد و دست درد شوید و ادامه سفر را به دوا و دکتر و خانه‌نشینی بگذرانید…

چمدان برند دلسی

انواع چمدان دلسی

کافیست نگاهی بر صفحه محصولات دلسی داشته باشید تا ملاحظه کنید که برای خرید چمدان دلسی چه حق انتخاب وسیعی را در اختیار دارید! در تولید انواع چمدان برند فرانسوی Delsey  جنس‌های الیاف مصنوعی، چرم، فلز و… به‌کار می‌رود و شما حق انتخاب دارید که از چمدان‌های مقاوم برزنتی، فلزی و… برای سفرهای کوتاه و بلند خود استفاده کنید.

همچنین می‌توانید برای فواصل مختلف و موقعیت‌های گوناگون سفر از چمدان‌های چرخ‌دار، بدون چرخ و ساک‌های مسافرتی استفاده کنید که کاملا متناسب با فیزیک استاندارد بدن ساخته شده‌اند و با وزن پایین خود، ضرری برای کمر و گردن و اندام‌های هدف ندارند.

انواع چمدان از لحاظ ابعاد فضای داخلی و حجم خود نیز متفاوت هستند و با قابلیت‌های امنیتی و انواع قفل‌های پیشرفته ارائه می‌شوند. اگر وسایل زیادی دارید و سازماندهی آن‌ها در سفر برایتان حائز اهمیت است، باید بدانید که انواع چمدان دلسی از جیب‌های متعدد، و با اندازه‌های متنوعی برخوردار هستند و وجود جیب بیرونی در برخی از آن‌ها، امکان دسترسی بهتر به لوازم کاربردی‌تر را نیز فراهم می‌کند.

افزون بر مواردی که تاکنون شرح دادیم، نحوه بسته شدن، قابلیت تغییر سایز و تعداد دسته‌ها نیز از دیگر پارامترهای مهم در انتخاب و خرید چمدان دلسی به شمارمی‌روند.

۷ دلیل برای انتخاب برند دلسی!

با وجود مزایایی که تا به اینجای مطلب شرح دادیم، اگر هنوز هم برای خرید از برند دلسی شک دارید، توجه شما را به ۷ دلیلی که در ادامه آمده است جلب می‌کنیم:

  1. چمدان‌ها، کیف‌ها و اکسسوری‌های دلسی همه طبق استانداردهای اروپا ساخته شده‌اند و ضامن سلامت و راحتی شما در سفر هستند.
  2. بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها در ساخت این اقلام، در کنار استفاده از متریال با کیفیت، عمر آن‌ها را افزایش می‌دهد و با خرید چمدان دلسی، آرامش و اطمینان خاطر شما در سفر فراهم می‌شود.
  3. ایمنی چمدان‌های دلسی فوق‌العاده بالاست و با استفاده از محصولات دلسی خیال شما از بابت سلامت وسایلتان راحت راحت می‌باشد.
  4. تنوع بالای محصولات دلسی، امکان خریدی کارآمد و به‌صرفه را برای شما فراهم می‌کند.
  5. تمامی محصولات دلسی از گارانتی معتبر بین‌المللی برخوردار هستند که برای مدت‌های ۳، ۵ و ۱۰ سال ارائه می‌شود و همین، مهر تاییدی بر کیفیت بی‌نظیر این محصولات است.
  6. در فروشگاه اینترنتی دلسی تمام مسئولیت‌های مربوط به ارائه و حمل کالا بر عهده فروشگاه است و همه محصولاتی که با تیپاکس و پست ارسال می‌شوند، بیمه هستند.
  7. کارشناسان نمایندگی معتبر برند دلسی در ساعات ۸ تا ۲۲ هر روز هفته و هر زمان از سال آماده خدمت‌رسانی به شما هستند و هرگاه سوال یا مشکلی داشتید، حداکثر تا ۲۴ ساعت، به شما پاسخ می‌دهند.
ویژگی‌های برند دلسی

چنانچه قصد سفارش هریک از محصولات را دارید، کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی دلسی آماده راهنمایی و ثبت سفارش شما عزیزان هستند؛ و پس از بررسی کامل محصول، آن را به همراه گارانتی بین‌المللی برایتان ارسال می‌کنند.