محصولات برند هگزاگونا معرفی محصول

معرفی محصولات برند هگزاگونا


یکی از برندهای پرفروش در سایت دلسی آنلاین، برند پاریسی هگزاگونا است. این برند فرانسوی کار خودش را از سال ۱۹۹۶ شروع کرده است و کیف‌های چرمی تولید می‌کند. اگر عاشق انواع کوله‌پشتی و کیف پول چرمی هستید، کیف‌های هگزاگونا بهترین انتخاب است. در این مقاله از وبلاگ دلسی درباره انواع محصولات برند هگزاگونا صحبت می‌کنیم و ویژگی‌های آن‌ها را توضیح می‌دهیم. شما می‌توانید بعد از مطالعه این مقاله کیف دلخواه خودتان را از فروشگاه انتخاب کنید.

محبوب‌ترین محصولات برند هگزاگونا

برند هگزاگونا به زیبایی و کاربری محصولاتش اهمیت زیادی می‌دهد. بنابراین، اگر به لیست محصولات این برند توجه کنید، متوجه می‌شوید که همه کیف‌ها طرح شیک و خاصی دارند و ساده هستند. از طرف دیگر، همه کیف‌های برند هگزاگونا از چرم ساخته شده‌اند و ضدآب هستند، به همین دلیل با خرید کیف‌ هگزاگونا می‌توانید مطمئن باشید که محصولی ماندگار و بادوام خریده‌اید. موارد زیر پرطرفدارترین محصولات هگزاگونا هستند. برای خرید کیف هگزاگونا، می‌توانید از لیست زیر کمک بگیرید:

  • کیف لپ‌تاپ هگزاگونا مدل هوریزون
  • کیف هگزاگونا مچی مدل لجند
  • کیف کمری هگزاگونا مدل اودیسه
  • کیف دوشی هگزاگونا مدل اودیسه
  • کیف اداری هگزاگونا مدل کانفورت
  • کوله‌پشتی هگزاگونا مدل اکسپلورر
  • ساک دستی هگزاگونا مدل مارین
محصولات برند هگزاگونا

ویژگی‌های کیف چرمی هگزاگونا

برند هگزاگونا در بیش از ۵۰ کشور دنیا به فروش می‌رسد و استانداردهای بالایی دارد. مقاومت بالا در برابر سایش و پارگی، استحکام بالا، انعطاف‌پذیری مناسب، ظاهر زیبا و جذاب از ویژگی‌های انواع کیف چرمی هگزاگونا هستند. علاوه‌بر این‌ها، کیف‌های چرمی هگزاگونا محفظه‌ها و زیپ‌های متعددی دارند، بنابراین شما می‌توانید همه وسایل را داخل آن‌ها جا دهید.

کیف‌های دوشی هگزاگونا برای دانشجوها

بسیاری از دانشجوها دوست ندارند وسایل زیادی با خودشان به دانشگاه ببرند. بعضی از کلاس‌های دانشگاهی هم به لوازم‌التحریر مختلف و لپ‌تاپ احتیاج دارند. در این شرایط، بهترین انتخاب، یک کیف دوشی چرمی شیک است. برند هگزاگونا تنوع زیادی در کیف‌های دوشی دارد. کیف مدل لجند، مدل اودیسه و مدل بامپ از جمله کیف‌های دوشی این برند هستند. اگر به کیف‌های اسپرت با جیب‌های زیاد علاقه‌مند هستید، ما کیف دوشی هگزاگونا مدل بامپ را پیشنهاد می‌کنیم. کیف دوشی مدل اودیسه هم برای کسانی است که عاشق طرح‌های مینیمال و ساده هستند.

کیف کمری هگزاگونا، بهترین انتخاب برای مینیمال‌پوش‌ها

در سال‌های اخیر، استایل مینیمال طرفدارهای زیادی پیدا کرده است. عاشقان سبک مینیمال از رنگ‌های تند و گرم مثل قرمز و نارنجی دوری می‌کنند و رنگ‌های مشکی، کرم و سفید را انتخاب می‌کنند. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان سبک مینیمال هستید، کیف‌ کمری هگزاگونا مدل اودیسه بهترین انتخاب برای شماست. این کیف کمری شیک فضاهای مختلفی برای تفکیک وسایل دارد و کاملا ضد آب است. یک بند دوشی هم برای کیف طراحی شده است. کسانی که به رنگ‌های شاد علاقه‌مند هستند، می‌توانند کیف‌های دلسی فرانسه را بخرند.

کیف اداری هگزاگونا، انتخابی هوشمندانه برای کارمندها و مدیرها

یکی از دغدغه‌های اصلی مدیرها و کارمندها انتخاب کیف مناسب است. این افراد وسایل زیادی دارند و کوله‌پشتی و کیف‌های معمولی جوابگوی آن‌ها نیست. اگر شما هم وسایل زیادی را به محل کار می‌برید، برای یک بار کیف اداری هگزاگونا را امتحان کنید و دیگر سراغ هیچ کیف دیگری نمی‌روید. کیف‌های اداری این برند فضای لپ‌تاپ دارند و از پلی‌استر یا چرم ساخته شده‌اند. اگر دوست ندارید هیچ دکمه‌ای روی کیف شما باشد، ما کیف اداری هگزاگونا مدل کانفورت را پیشنهاد می‌کنیم. این کیف از چرم طبیعی ساخته شده است و جادار است. نکته دیگر اینکه انواع کیف اداری هگزاگونا گارانتی ۲ ساله دارند. 

بدون کوله‌پشتی چرمی هگزاگونا به دانشگاه نروید

بسیاری از دانش‌آموزها و دانشجوها برای هر سال تحصیلی یک کیف می‌خرند. اما به این فکر کنید که یک کوله‌پشتی می‌تواند آن‌قدر باکیفیت و بادوام باشد که ۴ سال دانشگاه برای شما کار کند. کوله‌پشتی هگزاگونا دقیقا این ویژگی‌ها را دارد. شما می‌توانید در این کیف چند دفتر و کتاب و لوازم‌التحریر را بگذارید و با خیال راحت به دانشگاه بروید. 

هنگام خرید کوله‌ پشتی هگزاگونا وزن و جنس آن را در نظر بگیرید. مثلا، کوله هگزاگونا مدل آکادمی از نایلون سخت ساخته شده است و ۰.۵ کیلوگرم وزن دارد. اگر می‌خواهید کوله پشتی دانشگاه شما کمی بزرگ‌تر باشد، کوله مدل مرکور را بخرید. برند هگزاگونا کوله پشتی دخترانه هم دارد. این کوله‌ها چرمی هستند و ظاهر شیک و زیبایی دارند. شما می‌توانید از کوله چرمی هگزاگونا برای محل کار هم استفاده کنید.

محصولات برند هگزاگونا

کیف‌های زنانه هگزاگونا

این برند معروف فرانسوی علاوه‌بر کوله پشتی و کیف کمری، کیف زنانه و کیف پول هم تولید می‌کند. کیف زنانه هگزاگونا برای استفاده روزمره و مهمانی‌های رسمی مناسب است و از چرم مصنوعی ساخته شده است. هنگام خرید کیف زنانه اندازه کیف را در نظر بگیرید. اگر به کیف کوچک برای مهمانی احتیاج دارید، کیف پول زنانه هگزاگونا گزینه مناسبی است. کیف پول هگزاگونا رنگ‌های مختلفی دارد و در رنگ‌های کرم، قهوه‌ای و سفید تولید می‌شود. این کیف‌ها به راحتی با استایل مینیمال ست می‌شوند. مثلا، شما می‌توانید کیف زنانه چرمی هگزاگونا را با یک شومیز سفید یا کرم رنگ ست کنید.

نکات مهم در خرید کیف هگزاگونا

ما در دلسی آنلاین هنگام خرید کیف و کوله پشتی به شما مشاوره می‌دهیم. به‌علاوه، شما می‌‌توانید هنگام خرید کیف و کوله پشتی، تعداد جیب خارجی و جنس کیف را مشخص کنید. نکته دیگر، ارتفاع بند کیف است. کیف‌های برند هگزاگونا با بندهای ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۲۱.۵، ۲۲، ۲۶.۵، ۳۰ و ۳۱ سانتی‌متری تولید می‌شوند و بند کوتاه هم دارند. 

اگر کیف دوشی بلند دوست دارید، بندهای ۲۲، ۲۶.۵، ۳۰ و ۳۱ سانتی‌متری را بخرید. بهتر است هنگام خرید کوله پشتی هگزاگونا به تعداد زیپ‌های کیف هم توجه کنید. کیف‌های این برند در مدل‌های تک زیپ، دو زیپ و سه زیپ طراحی می‌شود. اگر وسایل زیادی دارید، بهتر است کیف ۳ زیپ بخرید.

سخن آخر

کیف‌ها و کوله‌های هگزاگونا یکی از مرغوب‌ترین محصولات موجود در بازار جهانی هستند و تقریبا همه سلیقه‌ها را راضی می‌کنند. دلسی آنلاین به عنوان نماینده رسمی برند هگزاگونا در ایران فعالیت می‌کند. شما می‌توانید انواع کوله و کیف دوشی هگزاگونا را از سایت دلسی خریداری کنید و مطمئن باشید که محصولی اصل و باکیفیت به دست شما می‌رسد. همه محصولات برند هگزاگونا در دلسی آنلاین گارانتی ۳ تا ۱۰ ساله دارند.